На даний момент доставку можна використовувати для використання поштового оператора Нова Пошта та Укрпошта. Ми працюємо над впровадженням можливостей доставки іншими службами. оплата виконується при отриманні, тобто після плати. Ми також працюємо над впровадженням передплати за допомогою Приват24 та WayForPay.
На деякі товари потрібна передплата, уточнюйте у операторів у Лайф чаті.
Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і приймаємо товар на повернення з будь-яких причин, за умови належного стану товару.
1
Якщо не підійшов розмір або не сподобалася модель — ми приймаємо товар на обмін або повернення, але доставку оплачує клієнт.
2
Якщо повернення відбувається з нашої провини (неправильна комплектація, заводський брак), ми зробимо обмін та оплатимо транспортні витрати.
3
Термін повернення обмежений 14 днями з моменту отримання замовлення.
4
При покупці з післяплатою клієнт завжди може повернути товар до моменту оплати. Тому ми завжди рекомендуємо уважно проводити заміри та робити замовлення обдумано. Неправильно вибраний розмір, це завжди непередбачені витрати, яких можна уникнути.